Cat Cast

Dissabte 6 de novembre 2021

6è Torneig de Golf Fundació PortAventura
Event finalitzat

La Fundació PortAventura va celebrar la sisena edició del seu Torneig de Golf Solidari a les instal·lacions del Infinitum Golf. L'esdeveniment esportiu, amb 100 participants, ja s'ha convertit en una de les cites anuals més importants per a la Fundació.

El Torneig va tenir lloc, un cop més, en els privilegiats camps de golf de Infinitum Golf, situats en un entorn incomparable, a la vora del mar i envoltats de naturalesa mediterrània.

Es van celebrar diversos bateigs de golf per a diversos col·lectius vulnerables entre els quals hi havia els integrants de l'entitat beneficiària de l'esdeveniment, Down Tarragona, acompanyats pels membres del Nàstic de Tarragona.

La recaptació de la jornada, 10.125?, es va destinar al suport de l?acció social de l?entitat Down Tarragona i les famílies que la integren.

Galeria 2021

Fotos Not Found 2021
Participants i entrenament
Fotos Torneig - Joc 2021
Torneig - Joc
Fotos Entrega premis  - Sorteig 2021
Entrega premis - Sorteig
Els beneficis aniran destinats a:

COM ARRIBAR A INFINITUM GOLF CLUB

Introdueix la teva adreça
Carrer, número i ciutat

ANAR

Realitzar inscripció

Green Fee

Si no pots assistir al torneig però vols col·laborar, pots fer un donatiu.

DONATIU GREEN FEE 0