somriu per la infancia port aventura fundacio fedaia

Galeria d'imatges

Organitzaciķ

FEDAIA

Somriu per l’infāncia

09/11/2019

El 20 de novembre es va celebrar el 30 aniversari de la proclamaciķ per part de la UNESCO de la Convenciķ dels Drets de la Infāncia i FEDAIA va reunir en PortAventura World més de 5.000 somriures per a commemorar-ho.

La 7a ediciķ de l'esdeveniment anual “Somriu per la infāncia”, que es va dur a terme el passat 9 d'octubre, va tenir com a finalitat buscar la solidaritat de la societat amb la infāncia i la necessitat de garantir la igualtat d'oportunitats entre tots els nens i nenes i donar a cončixer quins sķn els seus drets.

PortAventura World s'ha omplert de somriures amb la presčncia de més de 5.000 nens, nenes, joves i famílies que han concorregut a aquest esdeveniment on, a més de pujar a les atraccions del parc, han pogut participar de diverses activitats especials. Al final del matí, els participants s'han fet una fotografia amb Woody i han rebut una polsera solidāria de l'esdeveniment.

Tots els presents han pogut prendre part de l'elaboraciķ d'un gran mural de graffiti i participar, al mateix temps, dels tallers que s'han organitzat per a promoure els Drets de la Infāncia, a més de gaudir de l'actuaciķ del grup musical Xiula.

L'acte principal l'ha presentat la periodista Carolina Ferre i ha comptat amb els parlaments de Ramķn Marsal, president de la Fundaciķ PortAventura; Marc Simķn, subdirector general de la Fundaciķ Bancāria la Caixa; Sílvia Puerto, diputada de la Diputaciķ de Tarragona i, finalment, Ester Cabanes, Directora General de la DGAIA, del Departament de Treball, Assumptes Socials i Famílies, de la Generalitat de Catalunya, que han coincidit a destacar que és cosa de tots comprometre's diāriament a treballar pels drets que marca la Convenciķ.

Sota el lema #somriuxlainfancia19, els nens, nenes, adolescents i joves de més de 100 centres o serveis d'atenciķ a la infāncia i adolescčncia en risc d'exclusiķ social, acompanyats d'educadors i educadores, juntament amb famílies d'acolliment de tota Catalunya, han gaudit d'un dia especial i solidari. Una festa de la infāncia multitudināria que, per un dia, aparca les diferčncies socioeconōmiques i les dificultats familiars de molts dels nens i nenes que sķn atesos per les entitats socials.