La 16a edició del Posa't la Gorra reuneix més de 6.000 persones a PortAventura Park

Galeria d'imatges

Organització

AFANOC

Beneficiaris

Nens i nenes amb càncer

La 16a edició del "Posa't la Gorra" reuneix més de 6.000 persones a PortAventura Park

12/05/2018

El passat dissabte 12 de maig, la festa "Posa't la Gorra!" va arribar la 16a edició, organitzada per l'Associació de Nens amb Càncer (AFANOC) en col·laboració amb la Fundació PortAventura.

Més de 6.000 persones es van posar la gorra en solidaritat amb els nens i adolescents amb càncer i les seves famílies. A més de les atraccions del Parc van poder gaudir d'actuacions, animació i tallers a la festa situada a la plaça de la Xina on el periodista i escriptor Jaïr Domínguez va ser el mestre de cerimònies. Com sempre el moment més important i emotiu de la festa va ser la lectura del manifest a càrrec de dues parelles de germanes, acompanyades pels representants institucionals i membres de la junta d'AFANOC.

Els diners recaptats es destinaran a mantenir els serveis de la delegació de Tarragona d'AFANOC i els nous projectes destinats a millorar La Casa dels Xuklis, una casa d'acollida per a totes les famílies que s'han de desplaçar de les seves poblacions d'origen per rebre tractament en els principals hospitals de referència de Barcelona i que en 6 anys en funcionament ja ha donat servei gairebé a 900 famílies.

Aquest ha estat el primer esdeveniment que ha comptat amb la participació del nou grup de voluntariat de la Fundació PortAventura, que va col·laborar activament en les diverses activitats preparades per a aquesta festa solidària.

Sis famílies ja han gaudit del projecte PortAventura Dreams

La festa "Posa't la Gorra!" va coincidir amb l'estança de la sisena família que va gaudir del projecte PortAventura Dreams. La Fundació PortAventura el va posar en marxa el juny passat, durant aquest any sis famílies han gaudit d'una experiència inoblidable a PortAventura World que inclou una reserva i personalitzada de cap de setmana al parc i ressort.

L'experiència està sent un èxit i la valoració és molt positiva, i ja està previst que al juny una setena família de AFANOC gaudi d'aquesta estada.