BASES CONVOCATÒRIA D'AJUDES FUNDACIÓ PRIVADA PORTAVENTURA

AQUESTES SÓN LES ENTITATS SELECCIONADES

En aquesta convocatòria 2024, les entitats seleccionades han estat 6:

Les entitats Aspercamp i Sant Egidi obtindran l'ajuda als seus projectes gràcies a la recaptació de l'Fun Run del 26 maig 2024.

Les entitats Fundació Casa Sant Josep (Xarxa Santa Tecla) i Centre de Formació Permanent URV obtindran l'ajuda als seus projectes gràcies a la recaptació del 13è Sopar Solidari, el qual es farà el 25 juliol 2024.

Les entitats CEEPSIR Escola Solc i Fundació Mossén Frederic Bara Cortiella obtindran l'ajuda als seus projectes gràcies a la recaptació del Torneig de Golf Solidari: 16 de novembre 2024.

Us recordem que aquesta convocatòria es durà a terme cada any. Pot ser que el proper any 2025 la seva entitat aconsegueixi ser una de les seleccionades a la propera convocatòria.