11è Sopar Solidari - 21 juliol 2022

10a. Edició Sopar Solidari

PortAventura World, 25 de novembre de 2021 - La Fundación PortAventura va celebrar al PortAventura Convention Centre el seu ja tradicional Sopar Solidari. La trobada va reunir més de 900 comensals, entre particulars, empreses, entitats públiques i organitzacions benèfiques, que van poder gaudir d'un sopar ple de sorpreses i espectacles per una bona causa, sota el lema "Continuem somiant junts".

La recaptació íntegra, que en aquesta nova edició ha assolit els 112.530 €, la xifra més alta de la història del Sopar Solidari, es destinarà a parts iguals a impulsar els projectes de la Fundació Lluita contra la Sida, la Creu Roja i el projecte PortAventura Dreams de la Fundación PortAventura.

El sopar

Entitats beneficiàries

Fundació Lluita contra la SIDA
La Fundació Lluita contra la Sida i les Malalties Infeccioses és una entitat sense ànim de lucre que es dedica a l’assistència, la recerca i la docència en el camp del VIH/sida i altres malalties infeccioses. Va ser creada l’any 1992 pel Dr. Bonaventura Clotet i està situada al Servei de Malalties Infeccioses de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol (Badalona). A la Fundació, un equip de professionals experts en diverses disciplines ofereix assistència integral als nostres pacients i desenvolupa projectes de recerca adaptats a les seves necessitats, incorporant ràpidament a la pràctica clínica els nous tractaments i avenços científics.
Creu Roja

El Moviment Internacional de la Creu Roja i de la Mitja Lluna Roja és la xarxa humanitària més gran del món a la qual estan vinculades més de 120 milions de persones de 186 països. Neutral i imparcial, el Moviment ofereix protecció i assistència a persones afectades per desastres naturals i conflictes armats i col·labora amb governs, donants i d'altres organitzacions d'ajuda a col·lectius vulnerables d'arreu del món. Les línies d'actuació de la Creu Roja per als propers anys son:

• Salvar vides i donar suport a la recuperació després dels desastres;
  • Possibilitar una vida sana i segura;
  • Promoure la inclusió social, la no violència i la pau;
  • Reforçar l'estructura de l'organització per respondre millor a les necessitats de les persones i col·lectius vulnerables;
  • Promoure la diplomàcia humanitària;
  • Funcionar amb la màxima eficàcia i eficiència.
Entidad beneficiaria PortAventura Dreams
PortAventura Dreams
És un projecte de la Fundació PortAventura que consisteix en un Village ubicat dins el resort de PortAventura World i que ofereix una experiència única a nens que pateixen malalties greus i les seves famílies. L'objectiu principal és la recerca d'un efecte positiu des d'un punt de vista psicològic sobre la recuperació d'aquests nens, al temps que permet alimentar nous moments d'unió familiar.

GALERIA D'IMATGES

Com arribar-hi?

Introdueix la teva adreça
Carrer, número i ciutat
per carretera

L'opció més còmoda per arribar a PortAventura amb cotxe és l'AP-7, o la C-32 direcció Tarragona. La sortida 35 correspon al resort. Si véns des de Lleida (AP-2), la C-32 a l'altura del Vendrell has de sortir, i des d'altres punts de Catalunya, també has d'enllaçar amb l'AP-7.

Direcció Tarragona: Salida 35

amb tren

La línia de Renfe R-16 és la manera més directa per arribar a PortAventura amb tren. L'estació de tren no és a l'interior del parc sinó que és a uns quants metres de distància. Un cop siguis a l'estació, segueix les indicacions fins a aribar al PortAventura World.

Rodalia de Catalunya - R16: Estació PortAventura

Amb ave

L'estació de l'AVE Camp de Tarragona és a tan sols 20 minuts de PortAventura i disposa d'un servei diari d'autobusos que fan el recorregut.

Amb avió

L'aeroport de Reus és el que queda més a la vora i és a tan sols 10 minuts per carretera; el de Barcelona és a una hora i el de Girona, a dues hores.

Coordenades: 41º05'15.46" N - 101º09'26.02" E
Planifica la teva ruta