11è Sopar Solidari - 21 juliol 2022

El sopar

La Fundació PortAventura bat el rècord de recaptació a l'onzena edició del seu Sopar Solidari anual

El sopar

La recaptació es destinarà íntegrament al suport d'iniciatives socials de la Fundació Onada i la Fundació Pere Mata, enfocades a ajudar persones amb problemes de salut mental, i al projecte PortAventura Dreams

PortAventura World, 22 de juliol de 2022.- Més de 1.000 persones es van donar cita ahir a l'onzena edició del tradicional Sopar Solidari anual de la Fundació PortAventura, celebrat a PortAventura Convention Centre. La trobada, que cada any reuneix tant organitzacions benèfiques com empreses, entitats públiques i particulars, va batre ahir a la nit el seu rècord de recaptació de fons, amb 115.125 euros que es destinaran de forma íntegra i a parts iguals, als projectes socials liderats per la Fundació Onada , la Fundació Pere Mata i el projecte PortAventura Dreams.

La vetllada solidària va estar plena de sorpreses i espectacles per una bona causa, sota el lema 'Construïm un futur junts'. Ramon Marsal, president de la Fundació PortAventura, va fer entrega durant la cerimònia de les aportacions recaptades i va explicar que "per a nosaltres, aquest sopar benèfic és motiu d'il·lusió i una emoció immensa cada any des de fa més d'una dècada. El nostre compromís amb la societat i amb els seus col·lectius més vulnerables és prioritari, i per això ens enorgulleix poder aportar el nostre granet de sorra per intentar ajudar-los a millorar la seva qualitat de vida. A totes les persones i organitzacions que han participat en aquest Sopar solidari, només els podem donar les gràcies, de cor".

La Fundació Onada preveu utilitzar els seus fons en projectes d'ajuda a persones amb discapacitat, autisme i/o trastorns mentals amb dificultats d'inserció sociolaboral per millorar-ne l'autonomia personal i la qualitat de vida, mentre que la Fundació Pere Mata destinarà la quantitat aportada a l'assistència de persones afectades per trastorns mentals, discapacitades o dependents per impulsar-ne la integració social i el benestar. Ambdues entitats estan enfocades en el suport a persones amb problemes de salut mental, patologies que s'han revelat cada cop més freqüents a la nostra societat, en especial després de la pandèmia.

Per la seva banda, la Fundació PortAventura seguirà recolzant amb els fons Dreams Village, un complex d'habitatges ubicat dins de PortAventura World que ofereix a nens amb malalties greus i a les seves famílies una experiència única com a part de la seva teràpia, de manera totalment gratuïta i gràcies a la col·laboració d'entitats com l'Hospital Infantil Universitari Nen Jesús de Madrid, l'Hospital Sant Joan de Déu i l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona. L'objectiu principal de la iniciativa, única a Europa, és generar un efecte positiu en la recuperació en companyia de les famílies.

Entitats beneficiàries

Fundació Onada

La FUNDACIÓ ONADA és una entitat d'iniciativa social sense ànim de lucre, que treballa per aconseguir la felicitat de les persones amb discapacitat, autisme i/o trastorn mental, de la gent gran, les seves famílies i altres col·lectius amb dificultats d'inserció sociolaboral, millorant l'autonomia personal i la qualitat de vida, amb la participació activa de cada persona, oferint el suport que cadascú necessita, perquè disposin de les mateixes oportunitats que la resta de ciutadans i la plena integració social i laboral.

Fundació Pere Mata

La Fundació Pere Mata basa les seves actuacions en l?assistència a les persones afectades per trastorns mentals, discapacitats o dependents per tal d?aconseguir la seva integració comunitària, millorar la seva rehabilitació i qualitat de vida, així com, el seu benestar individual.

Entidad beneficiaria PortAventura Dreams
PortAventura Dreams
És un projecte de la Fundació PortAventura que consisteix en un Village ubicat dins el resort de PortAventura World i que ofereix una experiència única a nens que pateixen malalties greus i les seves famílies. L'objectiu principal és la recerca d'un efecte positiu des d'un punt de vista psicològic sobre la recuperació d'aquests nens, al temps que permet alimentar nous moments d'unió familiar.

GALERIA D'IMATGES

Com arribar-hi?

Introdueix la teva adreça
Carrer, número i ciutat
per carretera

L'opció més còmoda per arribar a PortAventura amb cotxe és l'AP-7, o la C-32 direcció Tarragona. La sortida 35 correspon al resort. Si véns des de Lleida (AP-2), la C-32 a l'altura del Vendrell has de sortir, i des d'altres punts de Catalunya, també has d'enllaçar amb l'AP-7.

Direcció Tarragona: Salida 35

amb tren

La línia de Renfe R-16 és la manera més directa per arribar a PortAventura amb tren. L'estació de tren no és a l'interior del parc sinó que és a uns quants metres de distància. Un cop siguis a l'estació, segueix les indicacions fins a aribar al PortAventura World.

Rodalia de Catalunya - R16: Estació PortAventura

Amb ave

L'estació de l'AVE Camp de Tarragona és a tan sols 20 minuts de PortAventura i disposa d'un servei diari d'autobusos que fan el recorregut.

Amb avió

L'aeroport de Reus és el que queda més a la vora i és a tan sols 10 minuts per carretera; el de Barcelona és a una hora i el de Girona, a dues hores.

Coordenades: 41º04'53.001" N - 01º09'18.16" E
Planifica la teva ruta